Hotel Pitstop

Verdere informatie over de organisatie
Website: 
https://roads.nl/locatie/zorghotel-pitstop/
Activiteiten: 
Het hotel draait in vijf verschillende clusters en binnen deze clusters worden werkzaamheden aangeboden. De vijf clusters zijn: 1: gastheren/vrouwen: Dit zijn de mensen die op de vloer dienstbaar zijn aan de gasten. Wanneer gasten wat willen drinken, eten of een gezellig praatje maken, zijn de gastheren vrouwen het eerste aanspreek punt. 2. Receptie: De receptie neemt de verantwoordelijkheid over de telefoon opnemen, het inboeken van gasten, het bijhouden van de dinerlijst en klein kasbeheer. 3. Schoonmaak: Het hotel bevind zich in een oud, karakteristiek pand. Dit pand heeft de nodige aandacht nodig in de vorm van onderhoud. Kamers dienen schoongemaakt te worden, toiletten, algemene ruimtes en het trappenhuis worden allemaal schoongehouden door de huishouding. 4. De keuken: Elke avond wordt er vers gekookt voor de gasten. De keukenploeg doen de boodschappen en bereiden elke avond een driegangen diner. 5. Facilitair: Facilitaire dienstverlening binnen het hotel houdt in dat onder leiding van onze facilitaire man klein onderhoudt wordt gerepareerd.
Sector: 
Hulpverlening/Gezondheidszorg